tisdag 13 januari 2009

Clothing

Nu har jag massa på önskelistan igen! Det finns inte bara ett plagg jag skulle vilja förskönade min garderob!


Dessa underbara shorts!! Skulle vilja ha ett par till sommaren!!


Eller vad sägs om denna söta saken? Skulle vara underbart att få bära denna..

Båda finns hos Sivletto...


Den här kjolen gillar jag, och skulle vilja ha såklart..Finns på HM.


--------------------------


Skojigt också att The Puppini Sisters var på Guldbaggegalan igår! När de kom upp på scen så blev jag glatt överraskad! "men det där är ju..!" Så det var ruskigt trevligt!



-------------------------


Idag så ska jag ta bort det sista av julen, det är ju faktiskt tjugondaknut idag!
Två ljusstakar och 3 dukar släpar kvar framme, så de ska jag ta bort, och fram med lite nytt, i nån annan färg =P Julen i all ära, men efter nyår känns den överspelad...

-----------

Nu ska jag äta lite frukost! Gick upp tidigt idag för att få ordning på dygnet, nu när jag ska upp till praktiken imorgon!

So Long!

4 kommentarer:

B-b-b-etty sa...

den klänningen har jag suktat efter en månad nu, kommer aldrig att ha råd med den tyvärr :(
kjolen vill jag också ha, fast i svart. vet inte hur mkt tid jag spenderat på ebay i jakt efter en likadan modell.

Elina sa...

Snajsiga shorts, och klänningen med såklart!

Anonym sa...

Ohh, finfin kjol:) & klänningen & shorts... jäklar nu blev jag jätte shopping sugen (men ingen peng:( Får väl fönstershoppa:)
Kram - J

Anonym sa...

OHH! helt underbara shorts.