onsdag 28 januari 2009

Happy!!

Joohooo vad jag är glad!! Idag köpte vi oss en ny dator, och det är jätte bra! En ny fin laptop, och det är så mycket plats här i datarummet :)

-----------------

Igår så kom en kär vän på besök! Hon stannade tyvärr inte så länge, men det var skoj att se henne, och få prata lite bröllop ;) stackaren fick lyssna på mitt pladder i 3 timmmar, haha. Hon ska sy in min klänning och fixa med min bukett på bröllopet. Min ängel!

----------------------

Nu ska jag sätta mig i soffan och glo på TV med en god kopp te!

So long!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oh, va härligt med ny dator:) Blir dt lättare på msn oxå, men jag kommer nog sakna "stavfelen" som blev när den gamla hakade sig, hehe:)Kram, Jenny

Furulundskan-Bettan sa...

Har du kopierat HTML-koden?
Antingen klistrar du in den ivarje inlägg eller så klistrar du in den under Inställningar
Formatering
Mall för inlägg.
Sistnämnda använde jag mig av.

hör av dig om de inte funkar

Furulundskan-Bettan sa...

Jag kopierade HTML-koden. Klistrade in den i formatering - Mall för inlägg.
Inställningar - Formatering - Mall för inlägg.

Testa med de.