torsdag 15 januari 2009

Before & After

Ja jag har suttit idag och funderat på hur mycket jag gått ner i vikt. Jag har så länge jag kan minnas haft ångest över min kropp och min vikt. Även när jag var 10 år och och en speta.. men det har suttit i min hjärna och efterhand så misshandlade jag min kropp med att äta massa onyttigt och festa en massa. "det var ju endå ingen mening med att hålla en ful kropp i trim". Ja sjukt, men så har jag varit.

Om man älskar sig själv, äter man automatiskt bättre, och framförallt så utstrålar man det! Man blir en mer hälsosam människa. Jag har försökt med detta, men min kära sambo får ibland ruska om mig när jag står framför spegeln och ojjar mig.

Men, då brukar jag ta fram bilder på hur jag såg ut för ca 3-4 år sedan och då blir jag gladare. Jag duger som jag är, och jag har gjort en ruskigt lång resa, både viktmässigt och mentalt!

Så nu ska jag bjuda på de bilder jag pratar om!

Före alltså, ca 85kg


Och efter, 60kg



-------------------------------------

Nu ska det här poppas en riktigt bra låt!!





-------------------------------

See Ya!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad duktig du är!
Tänk om man själv kunna ha sån tålamod!

Anonym sa...

Du är vacker! & himla stark också:)
Igår åt jag quinoa (?) för 1a gången, mums faktiskt:)