söndag 31 augusti 2008

It's such a long wait..

Hallå tiden.. gå fort nu då!!

Ja jag bara önskar att det kunde bli maj snart.. längtar så jag kan dö..

Helgen har varit jätteskoj, trevligt besök och så var jag på Liseberg med dem också! Tyvärr jobbade Thommy och kunde inte hänga med, men det hade vart väldigt trevligt om han hade gjort det, men vi ska troligen dit på söndag med hans bror och tjej, beroende på hur våran Lördag blir =P Vi ska ju på Spekerödsparken, och det kan ju råka bli en fylla, och då vill man kanske inte åka karusell dan efter, man brukar ju ha en egen i skallen endå så det räcker till ;)

Åkte bara ett par grejer, kände inte riktigt för att åka massa tok-saker! Men det
var väldigt trevligt endå! Kanske man åker lite mer på söndag.

Annars så har det inte hänt så mycket, är ganska trött och ska iväg och jobba strax.. *gäsp* men det ska nog gå bra, brukar vara lugnt dit jag ska.

--------------------------------------------

Nåt jag har funderat på till bröllops "outfiten" är ju flor i håret.. kan ju vara snyggt tror jag, men vet inte vart jag ska hitta det i sverige, finns ju en del utländska nät-affärer, men vore skönt att hitta hemma. Nån som vet??


Vore skoj att överraska med detta, tror inte nån skulle kunna tänka sig mig i nåt dylykt ;)
Har sett en massa detaljer jag tycker är snygga men vet inte vilket jag ska ha, man kan ju inte ha allt! Men jag kommer nog se väldigt annorlunda ut än vad nån någonsin har sett mig förut!

---------------------------------------------------------------------


Nä nu ska jag äta lunch och slappa innan det blir jobb.

So long!



1 kommentar:

Zizzi sa...

Jag vet inte riktigt, men kolla bröllopstorget.se eller bröllopsguiden.se det gjorde jag när jag gifte mig, och jag tycker att de har det mesta. Eller varför inte köpa och sy själv?
Kram cissi