måndag 1 september 2008

Bake a little cake

Nu ska det bakas!

Jag har hittat en bok där det fann ett par bra recept på bröd utan vetemjöl! Underbart! Så man får lite variation på det enda brödet som finns just nu.. (ja det finns 2 sorter, men det ena är jag less på ).

Sen gjorde jag mig lite juice idag, som jag ifs ofta gör men idag testade jag lite nytt! Jag hade morot, äpple, bondbönor, färsk oregano och gräslök! Blev gott med lite pressad citron i, och så nyttigt sen ;) Det är min bästa kompis här hemma, min juicemaskin =P

---------------------------------------------------------------------------

Music

Jag var ju på tattoobåten -07, och det var ju jätteskoj, dessutom fick man ju se Devil Doll, hon är bra live! Inte alltid på skiva, har jag tyckt att hon vart bra, men live! Hon är tuff!

Devil Doll

***************************************************

En annan favorit;



Längesen jag såg Knockout Greg nu.. men de är förjäkla bra!! Han är ju inte den sämsta på munspel heller, låter dödsskönt =P

Apropå munspel, det är ett väldigt underskattat intrument.. inte många som klarar det, själv har jag testblåst nångång..men nä.
Hittade ett skönt spel av Ronnie Shellist;



------------------------------------------------------------------------------

Nu ska jag ut i solen, och slappa i hängmattan! Hepp!

Inga kommentarer: