tisdag 2 september 2008

Dancin'!

Tänk om man kunde..

Jag har alltid velat kunna dansa Lindy Hop, en gång skulle jag t.o.m på kurs, men den vart inställd i sista sekund, så det blev inget.
Nu när jag flyttat närmare en storstad så finns det kurser, men nu kan jag inte pga av min sjukdom..är ju inte så snabb i benen längre. *suck* Skulle kanske kunna dansa det i en lugn låt med lite enklare steg, men va fan då kan jag lika gärna låta bli, det är ju tempot och det kvicka i dansen som är det coola!!

Lägger upp ett par roliga ideos med Lindy Hopare =P







-----------------------------------------------------------------

Eating

Ja idag gjorde jag äggmuffins! Ägg, grädde, spenat, bacon och riven ost rätt ner i muffinsformar! Gött!

-----------------------------------------

Idag vart en slappardag igen, har iofs handlat lite till brödbaket, men blev inget bak, för jag hade missat lite grejer på listan..tyvärr, och imorgon blir det jobb, och på torsdag ska jag på forumträff igen så får se om jag hinner på fredag.

I helgen blir det en massa som man ska hinna med, moppe rally och så rock på Spekerödsparken, hoppas på bra väder annars blir det inget mopedåkande.
Sen på söndag hoppas jag på Liseberg men vi skulle vara där rätt tidigt..så man får väl se hur man mår efter rocken.

--------------------------------------



2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja Lindy Hop är kul, jag skulle också vilja dansa det!

Lady Thirty sa...

nu blev jag sugen på äggmuffins :)