torsdag 18 september 2008

Pots and Pans

Skrammel

Ja jag kan inte förneka att jag gillar riktigt skramlig rock, skrikande sångare distat till max ;) Sätter fart i nån party-gen i mig =P Blir alldeles rastlös och danssugen (och ölsugen ) när jag hör riktigt vräkiga låtar.

Ett bra tips på det;

The Sonics - Strychnine


Och en annan favorit är Creeps! Fanns inte så många videos med dem på youtube men hitta denna(blunda och lyssna)..;

She's Gone


--------------------------------------------------------------------------------

Sitter just nu och väntar på min gubbe, han är inne i Göteborg och skjutsar runt folk i Chevan. Lite ensamt, men sitter och lyssnar på god musik, så då går det bra =P

Jag var nere i tvättstugan nyss och där satt en enorm spindel i taket! Jösses, bland det största jag sett! Bara kroppen var på ett par cm, och benen var rätt långa. Såg ut som en sån vanlig jaktspindel, men modell jättestor! Brrr.. inga fobier, men när de blir så stora ryggar jag..

Funderar på att laga lite mat, göra matlådor tills imöra, så man har nåt att käka..

-------------------------------------------------------------------------------------

1 kommentar:

Anonym sa...

Hua det kanske var en svarta änkan .. Ja The Sonics är så jäkla bra! :)