tisdag 9 september 2008

Childhood

Vad tittade man på?

Ja jag satt och funderade på vad man själv tittade på när man var barn. Tycker mycket av dagens barnprogram är så dåliga..men var det verkligen så bra de man själv såg? ;)

Som Pippi Pelikan..?


Eller He-man?


Eller Ika i Rutan..?


Vad sägs om Disneytajm??


Ja åsså Yogi-bear!


Ja och kommer ni ihåg sagostunden!?


-------------------------------------------------------------------------------

Idag ska jag göra lite ärenden, ska åka ner på torget och handla och göra apoteket också..

So long!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha jag ÄLSKAR att bli helt nostalgisk i gamla barnprogram, thank god for Youtube!
Pippi Pelikan rickade, men jag tyckte Ika var lite läskig..
Haha tack för klippen, nu sitter jag här och ler! ;)

Anonym sa...

haha..vad härligt att se lite av de gamla barnprogrammen!

Anonym sa...

Haha! Ja man blir lite nostalgisk när man tittar på de gamla barnprogrammen. Ika i rutan tyckte jag var lite otäckt, men jag kunde inte låta bli att titta iallafall :)