söndag 14 september 2008

Germany

Vilken resa!

Ja, i fredags åkte ju vill med en buss till Tyskland.. Den började trevligt, men sen blev folk osams.. det var mindre skoj och rsten av resan blev lite avslagen. Men blev en del köpt där, och resan hem var trevligare. När vi kom hem var vi helt slut, skittrötta. Så det blev en tidig kväll och jag sov som en stock inatt ;)

Idag kommer svärföräldrarna och ska hjälpa till med vedboden. Jag håler på att göra kanelbullar just nu, så jag hoppas det ska smaka..
Sen till lunch ska jag bjuda dem på en norrlansräät ;) Paltbröd med fläsk och vitsås! Få se hur det mottages!

-----------------------------------------------------------------------------

Music
Idag blir det bara en bra låt, inte 111 som alltid annars, jag har ju endå bröd att baka, kan ju inte sitta här hela dan;)


Paul McCartney - Run Devil Run



Kanske återkommer senare.. So long!

Inga kommentarer: