måndag 8 september 2008

Party

Skoj i helgen!

Ja i lördags så åkte vi till Spekeröd! Det var jättetrevligt, Thommy köpte en snygg skjorta också! Svart med vita ränder på ena sidan. Men vi var inte kvar så jättelänge, vi åkte vidare och snurrade runt lite och lyssnade på musik. Men sen bar det hem igen, och vi kom nog inte i säng förren 0430 snåret =P

Kl 09 ringde alarmet och vi skulle upp och åka med till Liseberg =P det blev en rolig dag och jag var helt slut när vi kom hem!

Sov länge idag och känner mig mörbultad efter alla bergodalbanor och krockande bilar =P

Men tyvärr verkar min kamera ha gett upp. Exakt samma fel som det var på den förra Sonykameran jag hade. Det går inte att knäppa på den. Man kan se de knäppta korten, men inte knäppa nya.. verkar nog vara nån barnsjukdom på de där. Hoppas den går att laga, har ju inte haft den ett år ens. Väldigt mystiskt.

..........................................................................

Eating

Kan tipsa om nåt gott och enkelt! Stek upp vita fiskfileer med lök och ha på kokosmjölk, liten skvätt grädde och chilisås =p gott! Krydda med lite vitlök, salt och peppar.

...........................................................................

Music

Ja som nån kanske har märkt så har jag rätt blandad smak ;) Kom på en låt jag gillar när jag pratade med en kompis på msn...


det var svårt att få in den här.. alla var borttagna för embedning..

Sen lyssnade jag som attan på en bra Johnny Cash låt på väg från jobbet i fredags som har satt sig på hjärnan, så kan kan ju lägga ut den så får du som läser också njuta ;)




................................................................................

Clothing

Jag har hittat en massa jag vill ha på slutet, men nu är ju ekonomin inte den bästa när jag aldrig får nåt jobb.. håller ju bara på och vikarierar, men vill ju ha nåt fast, som är lite roligare.

Men lägger ut lite sköna outfits jag är sugen på..





















......................................................................
Zizzi har en trevlig liten tävling på sin sida också! Kolla in den!


Nä nu ska jag gå och fixa lite lunch! Ha det gott!!

Inga kommentarer: