lördag 6 september 2008

I Love Rock n' Roll

Ja idag bär det av till Spekeröd! Ska bli skoj, hoppas på en kul kväll! Skulle ha åkt på mopedrally först, men det regnar ju så hemskt så vi skippade det. Sen funderade vi på Bondens dag på Backamo, men nä, jobbigt att gå i ösregnet.

Så, nu blir det bara rock i parken ikväll. Thommy ska på liten kräftskiva på motorklubben först, men sen åker vi!

Just nu håller jag på att kolla in lite olika kläder, kjol är väl uteslutet i detta väder, vill ju inte frysa! Så det blir väl det sedvanliga, jeans och nån snygg skjorta eller blus. Lite trist, men vad gör man ;) Har eg fruktansvärt dålig fantasi när det gäller kläder, har liksom inte kommit in i vad jag kan ha än, sen jag blev normalviktig, så det tar väl sin tid.

------------------------------------------------------------------

Music

Lite bra partylåtar, i olika genrer ;)













Äsch nu får jag ge mig, finns ju hur många bra låtar som hellst där ute.. ja en till då ;)



---------------------------------------------------------------------------

Ja nä nu ska jag hoppa i lite bättre kläder, sitter i handduk och blött hår just nu! Tjingeling!

1 kommentar:

Anonym sa...

bra sida.gillar rock n roll och gamla prylar