måndag 25 augusti 2008

Bad shrimp

Ajajaj...

Helgen var otroligt trevlig =P I lördags så åkte vi på en loppis, hittade faktiskt 3 st fina "vad man nu kallar dem" som det står potatismjöl, ris och sago på . De är till mamma hon har letat ett par såna, och nu såg jag dem!

Sen bar det iväg till en liten marknad som var här nere i grannbyn, men den var snabbt gjord, det var inte så mycket, men en hel del aktiviteter för barn, så det såg trevligt ut, hoppas den finns kvar i framtiden, så man själv kan ta med sig sina små dit.

På eftermiddagen så åkte vi ut till Thommys bror och hans tjej på kräftskiva! det var himla trevligt, men husvärden och 2 v hans kompisar gick lite väääl hårt åt spriten =P hehe, de sov gott sen.

Sen åkte vi hem och fastnde vid Tvn, kom i säng vid 02 tror jag =P

Igår så var vi hemma först och gjorde litte nyttigheter, har fått rensat rabatten! Det var skönt, sen snickrades det lite till på vedboden, det var bra.

Sen åkte vi ut till slaktavfallet och skulle se hur de mådde, men de mådde faktiskt över förväntan ;-) Vi blev bjudna på lite rester från gårdgen, men när jag ätit en räka så ropade Dennis "de luktar illa", så då luktade vi alla och det luktade verkligen ILLA! Så de blev snabbt slängda och alla hoppades på det bästa. Jag fick lite maknip resten av dagen, men kan ha varit ren stress ;-) Men idag har jag fått sitta på dasset hela morgonen.. kan ha varit räkan endå..

-----------------------------------------------------------------------------------

Ska uppdatera mer sen, just nu måste jag ut i solen och njuta! So Long!

Inga kommentarer: