torsdag 21 augusti 2008

How to be

Hur ska man vara?

Ja ibland tänkar jag mycket på det, ibland klaffar personkemin perfekt med vissa och ibland bara skär det sig. Undra vad det beror på?

Vissa tar illa upp vid vissa beteenden, medan andra tycker de är charmiga eller roliga. I slutändan är det ju klart att man får vara sig själv, de som gillar en får man vårda, och de som inte gillar en, får man bara strunta i och lämna åt sidan. man får inte ta det personligt, men det gör jag gärna. Men jag börjar att lära mig det. Jag gillar ju inte alla, så varför måste alla gilla mig?

---------------------------------------------------------------------------

Jag hittade en fin film om arbetande kvinnor på 50talet, männen hånar henne och hon ser bara dumt naiv ut.



-----------------------------------------------------------------------------

Ikväll ska jag på en liten träff för lite tjejer på ett forum jag håller till på. Ska bli trevligt att träffa lite folk!

Nu ska jag göra mig klar och äta lite lunch, så här kommer en bra låt och en pinuppa, as usually ;)







Inga kommentarer: