fredag 15 augusti 2008

I'm goin CRAZY!


BLÄ

Ja nu har jag ändrat mig om klänningen, jag vill ha en annan, och gissa vad jag har fått för mig att jag ska ha? Jo, nåt jag sa från början att jag absolut inte ville ha! En vit lång klänning! Men nu börjar den tanken komma närmre, och jag har hittat en vacker fin klänning, ingen trad. brudklänning, nej där går gränsen, men det är så fin, undrar om jag ska köpa den... måste rådfråga med nån så jag inte gör nåt dumt...
Den sidan förresten, www.gojane.com , har mycket snyggt!!!

Såg ett par skor som var riktigt snygga!



Nä nu måste jag ta mig en riktig funderare på hur jag ska göra.. vill inte slänga ut pengarna på ännu en klänning, då måste jag ju sälja den andra..*suck*

Nä nu måste jag höra nån bra låt för att pigga upp mig!!
Kör in låten som inte kom med förra gången!

Tommy Sands - Worryin Kind

---------------------------------------------------------------------------------

Idag kommer mor och hennes karl på besök, har städat och plockat lite här hemma, men det var faktiskt rätt ok innan med, men man vill ju alltid ha det lite extra fint när man får besök. Tyvärr ser rabatter *fult ord* ut, men hon får säga vad hon vill, jag har inte haft tid å ork att stå på knä å slita upp tistlar...

Ska nog åka ut på fästningen imorgon och visa upp våran vigselplats! Hoppas de tycker vi valt rätt!

Nä nu måste jag få i mig maaaat!

so long for now!

Inga kommentarer: