torsdag 28 augusti 2008

Cleaning up

Städning pågår

Ja idag ska det städas och fejas lite, och handlas, få se hur jag ska hinna allt ;) Har lite sådär ont i huvudet och är trött idag.. men endå lite förväntansfull inför helgen =P Ska bli skoj att ha gäster några dagar!!

Sitter och lyssnar på lite musik här och försöker vakna till med en kopp te.. ska göra handlingslista och åka till affären sen.. *gäsp*

Lite uppvakning;



---------------------------------------------------------------------------

Jag är faktiskt sugen på att komma ut på lite skoj, har varit väldigt lite kalas och träffar i år, men mycket annat har gjorts, och jag är endå väldigt nöjd med den här sommaren! Nästa år blir det Old Style Weekend iaf, i år blev det bröllop ist!
Man får väl se hur nästa sommar blir, då vi är nygifta ;) Känns helt overkligt, att nästa sommar heter jag nåt annat!

Nä kanske man ska ta tag i det där med städningen nu då.. spelar lite mer låtar så jag kommer igång ;)







nä nu får det vara bra.. fastnar alltid här!
Och DU! Ja du! Har du läst och inte kommenterat får du göra det BUMS! ;)

See ya!


Inga kommentarer: