fredag 22 augusti 2008

Pain!

Aaah..mitt huvud...

Vette sjutton vad som är fel, har såå ont i huvudet idag.. Jag har iofs sovit som en stock i flera nätter nu! 10-11 timmar per natt har det blivit, så det kan ju vara för mycket sömn som spökar...

Igår var jag på forumträff, och det var himla trevligt, vi pratade väldigt mycket bröllop =P



Jag har iallafall hittat klänningen nu. Tror jag. Det är iaf en intressant kandidat till mina funderingar. Det är den modellen jag vill ha och nu har jag ju siktat in mig på vitt också, så den blir perfekt! Jag studerar tradera också ,men hittar inget jag gillar. Vet inte hur länge jag vågar vänta heller, tänk om den tar slut??

------------------------------------------------

Music


Jag har lyssnat en del på Domestic Bumblebees, och jag älskar verkligen dem! De är ju helt underbara! Det är speciellt en låt jag diggar, tänker faktiskt lägga in 2 videos med samma låt (tråkigt?) Men den är så jäkla bra, speciellt live gör de den så jäklarns asbra att jag bara ryyyser! Dels en som nån lagt upp från Screamin' -08 och en som jag själv spelade in i höstas.

Screamin


Och från Carinas;


Kan lyssna om och om igen på låten..

------------------------------------------------------------

Eating

Ska ge tips igen!

Gör soppor! Det är gott, lätt och det sköter sig självt!! Idag gjorde jag soppa på sparris, morötter, lök och så hade jag i lite kikärtor. Ner med en buljongtärning och kanske får ha liite extra örtsalt, men det beror ju på hur mycket salt man vill ha.

En annan soppa som jag kommit på är tomatsoppa! Värm en förpackning med passerade tomater, ha i 1 dl vatten, en hönsbuljongtärning, hacka en vitlöksklyfta och ha i, lite peppar och koka det 10 min. Om man vill festa till det lite, smula ner lite ädelost precis när det ska serveras.

----------------------------------------------------------------------------
Clothing

Nu har jag en del kläder jag ska sälja, ska försöka få ut dem på tradera, men har inte satt mig in i det än...men det får väl bli snart.

---------------------------------------------------------------------------

Läste på en annan blogg att denna ville veta om det är nån som läser ens blogg... och det skulle vara skoj att veta!! Läser nån min blogg??? Om du känner dig träffad, lägg in en kommentar! Alltid kul att få höra!

Nä nu måste jag vila min hjärna, ha det bra, over and out.

1 kommentar:

Anonym sa...

snygg klänning!
Ja jag läser alltid!