onsdag 13 augusti 2008

Worryin' kind

Stressad

Ja jag känner nån typ av stress, lite har strulat när det gäller bröllopet, dubbelbokningar och annat skit, men allt har löst sig men jag känner nåt som gnager i magen endå... Vikten har lagt sig lite, jag kan ju pendla 5 kg på en vecka, och ner igen, och det är just det som händer.. tänkte ringa läkaren idag, men nej, jag tror jag väntar och ser hur det utvecklar sig..

Har ändrat mig om klänningen också.. tänk om vikten fånar sig såhär, då kommer inte jag känna mig fin i den, bara fet. Måste hitta nåt annat, men vad vet jag inte..*GAAH*
Vill nog ha en halterneckmodell, så det ska jag leta..färg vet jag inte, men absolut inte blå, det gillar jag inte på nåt.

I helgen kommer mor med sambo och hälsar på! De har sin husvagn med sig och ska vara här i ett par dagar! Jättetrevligt! Vi ska ha lite kräftskiva och bjuda in svärföräldrarna också ;-)

-------------------------------------------------------------------------------

Music

Vill bara tipsa om 3 bra låtar!


Andrew sisters - Boogie woogie bugel boy


Reverend Horton Heat - Where in the hell did you go


Robert Johnson & The punchdrunks

-----------------------------------------------------------------------

Nä nu ska jag käka nåt innan magen blir alldeles galen på mig..see ya!



Inga kommentarer: