måndag 11 augusti 2008

Wild West

Semester!

Ja nu är man hemkommen från semestern på High Chaparral! Det var trevligt, bodde i husvagnen i 2 nätter. Trevlig camping var det, varken mer eller mindre än vad det brukar vara. Standard med lite halväckliga toaletter, gamla par med jättepyntade husvagnar och nåt fyllegäng på mitten ;) som det brukar vara !

Regnade som attans natten mellan fredag och lördag, trodde vi skulle flyta bort ett tag. Men på lördag vart det rätt ok, regnande lite emellanåt, men solen var också framme bitvis, tillräckligt för att man inte skulle bli ledsen på regnet iaf.



Nu i veckan ska det ska det jobbas lite, och ska försöka göra lite ärenden.. och ta tag i vikten... den har skenat 5 kg nu på 5 veckor, 3 den senaste veckan.. är rädd att det beror på alla mediciner jag äter, men ska testa att göra en hårdkörning nu, så får vi se. Jag har alltid haft väldigt låg förbränning, det räcker med att äta glass en gång en vecka så är det ett kg..

---------------------------------------------------------------------------

Music

Ja nu när man varit på westernpark, så har det blivit en hel del Johonny Cash, så det får bli en låt med honom.. Jag gillar en hel del av det senare han gjorde.. det får bli en höjdare, som flera spelat in, men Cash is king ;)



----------------------------------------------------------------------------

Nu närmast är det väl planerat att åka till Uddevalla 23aug iaf, ska förhoppningsvis hitta en chaufför och få kalasa lite, vore trevligt.

Har sökt en massa jobb igen som vanligt, nu hoppas jag på nåt utav dem... är så trött på att vara hemma. Det är fasiken helt omöjligt att få nåt annat jobb än det jag gör, hur ska man nånsin få erfarenhet av nåt annat om man aldrig får chansen..? Ekorrhjul...


Nä nu måste jag ta tag i allt jag ska göra idag!

Ha det!!



Inga kommentarer: