måndag 15 december 2008

Housewife

Hihi, hittade ett roligt test på ett par andra bloggar, så jag var tvungen att testa;

30's Hosewife;

65

As a 1930s wife, I am
Superior

Take the test!




------------------

Helgen var trevlig, men tror jag blev liiite för berusad, för jag blev så vansinnigt trött så jag fick gå och sova ;-) Magen krånglade så jag blev yrslig bara av det, men det var iaf skoj!

Igår slappade vi bara och åt skräpmat, så idag har man ont i magen! Usch inte ens gott, men det var skönt att slippa matlagningen iaf när man var lite seg. Annars brukar jag laga mat även när jag är bakis, men denna gången fick det bli fusk.

----------

Idag har jag varit på praktiken igen, ska ju vara där hela veckan nu. Så himla skojigt är det!

Ska försöka att städa lite idag, men det magonda sitter i lite så jag är inte så där jättesugen på att brottas med dammsugaren idag..

--

See ya..

Inga kommentarer: