söndag 28 december 2008

Back in town!

God jul!!

Ja igår kom vi hem ifrån mor! Det var underbart att få vara där över jul! Snö, frost och vintervägar! Vi satte fyr i en eldstad på julafton och vi stod och värmde oss lite.
Jag fick jättefina julklappar, bl.a så fick vi en hel servis i 50's snitt! Helt ljuvliga och det får bli vårat finporslin nu! Eg. har vi väl ingen plats för det nu, men vi bygger ju ut nästa år, så de får klämmas in nånstans så länge.



Fick också den skiva jag önskat mig; Domestic Bumblebees Break up bop. MM.. underbar skiva!

Fick massa annat smått och gott också, så jag är så nöjd!









-------

Är rätt risig och klenis nu, hela kroppen strejkar. Jag har ätit så mycket onyttigt i veckan, och jag är inte alls van vid det, så jag mår skitdåligt av all choklad och julmust. brr.. vill inte se åt sötsaker på länge nu.

----

Idag ska vi på middag hos sambons bror, det ska bli trevligt. Hela familjen ska dit. Ska överlämna svärföräldrarnas julklapp också, hoppas de gillar den!

Annars vet jag inte vad vi hittar på i veckan, lediga som vi är ;-) Men dyker väl upp nåt som alltid!

So long!!

1 kommentar:

Furulundskan-Bettan sa...

Hej hopp!

Såg Thommy på ica här i helgen, trodde du var med å men icke =( Vågade inte gå fram ;p
Hur går planeringarna till The Big Day då? *nyfiken*
Sitter med färg i håret nu,ett försök till lite nyårsfint =)

Kramar