torsdag 4 december 2008

8 things

Hittade en utmaning som cirkulerar.. och jag har ju inte blivit utmanad, men jag lägger upp den så får jag utmana!



8 favoritprogram:
Tittar inte ofta på Tv, så detta blir svårt..
-Antikrundan
-Lost
-Det Okända
-Doobidoo
-Dansbandskampen
-Du är vad du äter
-House
-Dokumentärer om nåt intressant

8 saker jag gjorde igår:
- vaknade
- tröstade en vän
- diskade
- tittade på tv
- kysste min älskling
- diskuterade julklappar med mor
- fick hem mina långa handskar jag ska ha på bröllopet!
- löste korsord


8 saker jag ser fram emot:
- Julbordet på lördag
- julmarknaden på lördag
- bröllopet =P
- att få träffa mor och få fira jul där.
- min praktik
- att få julklappar..
- till den långa julledigheten så jag får vara med min käre T dygnet runt ;-)
- när snön kommer!


8 favoritrestauranger:
den här kommer att bli svår för vi går sällan ut..
kan egentligen inte komma på en enda restaurang vi varit på i år, som är en riktig resaurang. Har bara varit på anläggning för tex julbord och födelsedags smörgåsbord.
Snabbmat har vi ätit 7ggr i år och det gillar vi inte ens.


8 saker på min önskelista:
- snö.
- Att jag känner håller sig friska och lyckliga
- En miljonvinst
- Domestic Bumblebees skiva.
- ett roligt jobb
- bakformar i olika former
- en plymouth coupé -41
- en receptbok på vetemjöl och sockerfri kost.

Jag utmanar; Jesa, Bettan, Angelica, DevilDoll, Johanna


Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på alla "8-sakerna".
3. Meddela de utmanade på deras bloggar.

Inga kommentarer: