onsdag 10 december 2008

Among the animals

Ja det gick bra på praktiken idag, eller ja, eg. börjar ju inte förren imorgon, idag skulle jag bara dit och snacka lite och få se lite vad som ska göras. Så jag fick ut och gå med en hund det första när jag kom dit, och det gick ju bra! Såg lite dåligt efter vändan, men det gick ju bra! Mina ögon är mystiska.

---------------------
Igår gjorde jag lite julgodis! En vit chokladtryffel, och en mörk chokladcrisp, med bovete och quinoapuffar! Jättegott! Och nyttigare än vanligt crisp.

Lägger in receptet imorgon..

---------------------------------

Vi ska ju ha Elvis - As long as I love you som utgångslåt på vigseln, och det tror jag att vi stannar vid. Den låten är så fin! Men man har ju funderat och ändrat sig några ggr nu ;-)

Apropå Elvis, bra jullåt;



----------------------------------------------------------------------

I helgen blir det kalas hos sambons bror, det ska bli skojigt! Ta sig några öl och umgås lite, sånt är trevligt. Alltid skoj att komma ut lite ibland.

--

Har gjort ett färdigt förslag nu på hur inbjudningskorten ska se ut, och tror det blir bra!! Jag kan nog göra dem själv, det blir inte så avancerat, även om det hade vart lite roligare med tjejerna.

--

Nä nu måste jag nog vila lite, ska sätta igång med städning lite senare...

so long!!

Inga kommentarer: