fredag 19 december 2008

Havin' a cold

Förkyld. Blä.

På praktiken går det underbart bra! Trivs som fisken och idag när jag skulle sluta för julen, så fick jag en stor fruktkorg! det var allt från julost och sylta, till nötter och godis! Vilka underbara människor!

--------

Har inte hänt så mycket här hemma, har varit krasslig hela veckan, och man blir ju så klenis.

Devil Doll skrev om Offbeat bride, och det är en skoj sida att titta in om man vill ha alternativt bröllop!
Men även på Flickr så kan man hitta skojiga bilder! Har nyss upptäckt det stället, mest för att Kafferepet har nämnt det lite titt som tätt!




Mer bilder


Mer

---------------------------------

Jag längtar så väldans till bröllopet, men samtidigt är jag så nervöööös! Tänk om nåt går snett, om fotografen blir sjuk eller om vigselförrättaren blir dubbelbokad? Massa mardrömmar kommer upp. Tänk om hälften inte kommer? Jaja det kommer bli en underbar dag, huvudsaken det blir vi två =P

Ska försöka att boka frisör nån dag, får ju aldrig tummen ur...

-------------------------------



------------------------------------------------

See Ya!




5 kommentarer:

Anonym sa...

åh vad kul! när ska ni gifta er? har du fått tag i klänning & allt? var ska ni gifta er? blir ju så nyfiken.
om du bor runt stockholm så har jag en jättebra frisör/make up-kompis som kan hjälpa dig. Hon brukar fixa mitt hår när jag vill vara finfin.

Anonym sa...

det beror ju lite på. vad ska du ha i håret? flor, slöja eller uppsättning av nåt slag? och vad ska du ha för blommor. om du ska ha svart flor till vit klänning, så är det ju fint m svart band, men om du har vitt flor kan det vara fint m rosa. (jag är ju lite kär i rosa). på http://www.kikstockholm.se/ säljer de både fina flor & supersöta, prickiga slöjor. finns nog tyvärr inte på hemsidan.. men de är jättegulliga & hjälpsamma i butiken.
jag ska kanske också ha band i midjan, men det blir nog rött, som blommorna & läpparna. :)
vad fint m swingersskor. det har jag också funderat på. min Johan ska ha det.

vi kommer nog inte gifta oss förrän nästa sommar. vi hade riktat in oss på 8 augusti, men min pappa dog nyss, så det känns inte så kul att planera just nu.

Anonym sa...

nej jag tror inte det blir för mycket. rosa, svart & vitt passar ju ypperligt tillsammans. om det var jag som hade klänningen så skulle jag också ha rosa band till de blommorna. låter jättefint.

Zizzi sa...

Om du vill ha lite mer inspiration och båda "vanliga" och annorlunda bröllop kan du titta in på www.gamman.se
Kram cissi

Anonym sa...

Jag ÄLSKAR Flickr, bor typ på den sidan! :)