tisdag 1 mars 2011

A Lot

Massa gjort idag! Klev upp 08, sen blev det morgonbestyr innan vi skulle iväg till sagostund, sen fikade vi med lite mammor och andra bebisar, sen vidare till BVC för vägning och mätning (68,5cm och 7890g) och sen över till VC för mina blodprov.

Sen vidare ner på affären och handlade lite smått. Slängde med en liten chokladbit också, så den avnjuter jag nu med en kopp kaffe medans lillan sover middag.

Lillan är ju 7mån lite drygt och hon har blivit så väldigt fysisk nu. Hon har ju mest legat där hon legat och pillat på sina leksaker men nu har hon kommit igång! Vänder och vrider åt alla håll, sliter tag i allt hon kommer åt och hon kan krypa om man håller henne under magen, men ännu orkar hon inte bära sin tyngd själv. Hon pratar väldigt mycket, mycket “dadada” och “gagaga” Sen säger hon ju nåt som “mamama” men det vågar jag inte ta som mamma riktigt än..

Idag måste det bli musik iaf! Längesen igen..

 

------------------

Dag 7; Vad jag skulle göra om jag fick en miljon.

Betala av studieskulder och sen köpa mig en plymouth coupé –41. Sen ett nytt kök och betala ett gäng snickare som fick göra klart huset…. Sen vet jag inte, ge en slant till nära och kära också..

Inga kommentarer: