torsdag 3 mars 2011

Not Today

Nepp inget dropp idag. Kom dit och fick reda på att provsvaren inte kommit och att ingen visste var de fanns heller.. så det vara bara att välja på att sitta och vänta halva dan på nytt prov eller att komma tillbaka imorgon. Så käre svärfar får skjutsa oss imorgon igen. Då hoppas jag på att få köra direkt. Gjorde ju figurtestet idag så det slipper jag ju imorgon iaf.

Har testat att lägga tösen tidigare idag. Det blev lite knepiga mattider idag iom sjukhusbesöket, så sista målet blev kl 19. Dum som jag var trodde jag inte att hon var trött så jag gav henne bara lite ersättning ist för välling… men så somnade hon kl 20 och hann inte med vällingen. Så nu vaknar hon nog kl 03 och är dödshungrig. Men maken har erbjudit sig att ta henne i natt igen så jag får sova. Jag älskar min man.

IMG_1758

Inga kommentarer: