tisdag 1 mars 2011

CCSVI

Det finns ju en ny behandlingsmetod för MS, som inte är godkänd eller accepterad av svensk sjukvård än så länge. Jag har inte tänkt så där jättemycket på den förutom att man såklart är nyfiken och funderar om det är kanske lösningen på problemet…

Tittar på lite före och efterfilmer på youtube och det är ju fantastiskt för dessa människor vad bra de blivit! Frågan är ju, är det en  bra lösning, håller den och är det ett botemedel..?

 

Det häftiga är ju att de visar en klar förbättring, kort tid efter! Då handlar det ju inte bara om nervskador, utan mer om blockeringar!

 

1 kommentar:

messan sa...

Hallå tjejen!
Så klart jag hört talas om den:)Läser mig till det mesta och precis som du...tror jag så är vi lite alternativa...:)
Jag hoppas att det stora botemedlet kommer annars ...bryr jag mig inte så mycket...jag mår ju så bra just nu.
Ta hand om lillen!
Kramar