onsdag 30 mars 2011

A Better Day

Vet inte om det är solen eller kaffet, men det känns bättre idag ;-) Var komatrött imorse men jag är inte lika “slut” på nåt vis. Kanske vetskapen om att gubben kommer i vanlig tid idag och att min mamma kommer ner imorgon gör det lättare.

Tösen var lite gladare och somnade gott ute nu, nu vet jag iofs inte hur länge men det är väldigt skönt väder ute idag, inte lika blåsigt som igår.

Ska fota lite vårtecken idag om jag orkar, så det kommer imorgon då!

-------

Dagens listpunkt; En låt som påminner om min nuvarande bästa vän.

Oj vad svårt!! Jag har nog inga låtar som jag kopplar ihop med mina 2 bästa väninnor på det sättet.. uscha vad svårt.

Så jag tar en låt som får mig att tänka på en annan bästa vän; min man. Han älskar gammal dansband och just denna låten kopplar jag väldigt ihop med honom;

2 kommentarer:

Hanna sa...

Va skönt att det är bättre idag och att du får lite avlastning av din mor i helgen :) Fast jag vet ju att T gör hälften oxå :)

Ha ha, ja den förknippar jag med er två kan jag säga :D
Kram

messan sa...

Man kan ju hoppas att det är vårtröttheten som slagit till.Kör du tysabri nu?
Verkar som de kanske ska testa det på mig eftersom jag inget annat tål.
Kram