torsdag 31 mars 2011

Grey With Rain

Jupp denna dagen är grå och innehållandes regn.

Så då kunde jag ju inte lägga damen ute men det gick bra inne med, i sovrummet med öppet fönster ;-) Få se bara hur länge hon sover på det viset.

Sitter nu med en kopp kaffe och funderar på vad jag ska göra idag. Har plockat och donat lite smått men det är svårt när tjejen är vaken. Jag  får inte vika blicken ens från henne så blir hon arg.

Jag ska liksom prata och leka med henne hela tiden i vaket tillstånd annars blir hon helt galen. Så man blir lite trött i skallen.

Min mamma kommer ju i eftermiddag, så man vill ju att det ska se någorlunda ok ut när man får gäster. Men orken har ju inte vart på topp det senaste så det är lite svårt. jag gör det jag orkar.

Imorgon är det dags för tysabri-dropp igen.

Dagens låt; en låt som påminner om tuffa tider, som jag fortfarande får den "där känslan" av.

Hm. Det finns ju en del perioder i mitt liv som varit jobbiga men kom på en.. Denna lyssnade jag på mycket för att hålla humöret uppe för jag tyckte den var så himla bra just då. Lite otippat mig endå men den fungerade då.

1 kommentar:

Jenny sa...

Det är nästan lite skrämmande ibland vad låtar kan väcka olika minnen, både positivt & negativt:)
Vad är tysabri dropp?
Hoppas du blir piggare snart gumsan! Jag skickar lite extra positiv energi till dig:)

Bamsekram!