måndag 7 februari 2011

Rest In Peace

Ja ännu en artist har gått vidare. Många storheter som går vidare tycker jag. Nu senast gick ju Lena Nyman också..

Så nu Gary Moore. Jag är inget jättefan, men ett par låtar gillar jag och speciellt denna;

Den lyssnade jag mycket på en en period av mitt liv, så den ger mig goda vibbar.

---------------

Idag är en gråmulen disig dag. Känns som våren är på g, men jag såg på prognosen och det skulle bli typ –8 och snö i slutet på veckan. Typiskt.

Men i helgen ska jag till Ullared :-) Shoooppa järnet! Har en lång lista jag ska gå efter och vet att det blir massa extra, hehe. Tussans behov ligger överst iaf, ska köpa på mig kläder inför sommaren. Det är så billigt där, då slipper man köpa på andra ställen sen. Självklart kommer det bli mer på nåt annat ställe om man hittar nåt snyggt, men basgarderoben är skönt att få till, både till mig och tjejen. Och gubben ska köpa jeans om han hittar några hehe. Han har nästan bangat, men jag fick inte med mig nån annan så han får allt pina sig ;-) Hoppas på att det blir lugnt med folk bara, det är ju dock lågsäsong och mitten på månaden. Dock lördag….

Inga kommentarer: