tisdag 22 februari 2011

Home Again

Sådär ja. Nu är man hemma igen i vardagen! Nästan, för nu har vi fått ett tillskott i familjen! Diskmaskinen!! Äääntligen blev den lagad och vi kan börja få undan disken när den dyker upp ;-)

Jag diskar ogärna då min syn är lite jobbig när jag ska koncentrera mig på kort avstånd, tappar fokus. Så det gör gubben när han får tid, och det blir ju inte alltid när jag vill ;-)

Veckan hos min mor har vart jättetrevlig, skönt med lite friskluft och dagliga promenader!

Bilder kommer senare idag, just nu så njuter jag av lite egentid innan tösen vaknar. Det blev ingen sagostund idag :-( Sagoledaren var sjuk. Lite trist med 3 veckors uppehåll då för vår del som missade förra veckan, men det är ju inget att göra nåt åt.

Jag gillade faktiskt Playtones bidrag i melodifestivalen, men det kanske var för att mina förväntningar var rätt låga..men jag gillar det iaf! Synd att det inte går att varken se eller lyssna på  nu innan finalen..jaja man får väl vänta då.

På återseende!

Inga kommentarer: