måndag 28 februari 2011

Grey

Grått grått grått. men det är nollgradigt, ett stort plus! Verkar bli runt nollan nu hela veckan, det gillas!!!

Idag skulle jag väl ha åkt ner på vårdcentralen och lämnat ett blodprov på labbet, men jag tar det imorgon. Det blir lite stressigt imorrn, men det  får gå. Sagostund kl10, fika med mammor kl11, och sen försöka klämma in provet innan kl1315 då jag ska på BVC ;-) Men det är ju vägg i vägg så det borde man ju hinna, det går ju fort.

Jag har spritt omkring mig och lagt vissa saker i tvätten osv, så det blir inte så mycket bilder på mina loppisfynd ;-) men på de 2 klänningarna har jag. Eller det är 1 klänning och 1 byxdress eller vad man ska kalla det..

IMG_1770Sött värre :-)

--------------------------

Dag 6; Typ av killar jag faller för.

Oj. Hm. Ja jag faller inte sådär jättelätt ska sägas. Jag är kräsen på att det ska finnas det där lilla extra nånstans. Men en stor sak är humor. Stor dos humor, värme och nåt annorlunda. Ja det är väl det jag kan säga. Jag faller sällan för killar som de flesta gillar, utan de mer lite udda typerna ;-) Nu säger jag inte att min man är nån udda kuf, haha, men han har det där lilla extra inom sig jag gillar. Plus djupa ögon, mörk kalufs och fina händer ;-)

Inga kommentarer: