söndag 27 februari 2011

Busy Day

Igår blev det en hektisk dag! Dagen började med lite frukost lyssnandes till melodikrysset lite i bakgrunden och sen bar det iväg till barnloppis, där jag gjorde lite fina fynd till lilla tussan, bilder kommer imorgon.

Sen sålde jag mina trummor, fick väl inte riktigt de pengarna jag hade hoppats på, men ska vara glad endå.

Sen åkte vi och köpte nu bilstol till tussan och sen vidare till vänner på middag och allmänt trevligt umgänge.

Idag sov lilltjejen länge, hehe. Så idag var vi iväg till andra vänner på lite lunchbjudning.

Nu sitter jag i morgonrock och fryser. Ont i magen och skakig. Hoppas verkligen inte jag ska bli sjuk, har en riktigt fullspäckad vecka framför mig..

------

Dag 5; Nånting jag vill ha mer än nåt annat just nu;

VÅR.

Inga kommentarer: