onsdag 2 februari 2011

On the Road Again

Ingen allergi och fina levervärden igen!! TJOHOO!

Tog antikroppsprov dock, så det får jag väl reda på sen…

Annars så har jag kommit på att jag aldrig kommer att spela nåt mer på mina trummor, eftersom mina ben inte klarar att hålla takten längre. Och hur lätt är det att spela trummor då? Så de är till salu, 2000kr om nån som bor på västkusten känner sig intresserad!

Annars så mår jag toppen, dock fortfarande ONT i min svanskota efter att ha halkat på ändan, först på ett cykelställ och sen vidare ner på backen. Skööönt serru.

Imorgon är det föräldragrupp igen, hoppas det blir trevligt.

Ha en skön kväll!

2 kommentarer:

Hanna sa...

AJJJ!! Va ont de måste ha gjort, jag kan bara tänka mej, Huga!

messan sa...

Hej kossan eller ska jag säga humlan:)))
Kommer ihåg det...gud så gott det var:).
Härligt att värdena var bra! Jag ska på MR snart det ska bli spännande och se vad det blir för resultat av det.
Kramar messan