torsdag 24 februari 2011

Birthday

Svärfars födelsedag idag så vi var där och fikade idag. Fick mumsig smörgåstårta och uppiggande kaffe..

Idag har vart en bedrövlig dag för min kropp. Började morgonen med illamående och muskelkramp. Så maken fick stanna hemma idag och jag har fått lite avlastning, ,för idag har jag inte orkat med lillan som vanligt.

Illamåendet har gett sig men det susar i skallen och jag är så vansinnigt tung i kroppen. Jag skulle tippa på att jag har vätskebrist, eftersom jag är snustorr i huden, håret är sprött och jag har sår runt munnen och haft över en vecka. Men bara jag dricker ett glas vatten kissar jag typ 7ggr, så njurarna är nog inte de bästa tror jag, ska be dem ta fler prover på mig när jag ska till sjukan nästa vecka.

---

Dag 3; Min favoritårstid och varför.

Svårt det där, gillar nåt med alla årstider, men jag får nog säga sensommaren.

Då är det fortfarande varmt på dagen, men det är friskare luft än mitt i sommaren. Man får dra på sig en mysig tröja mot kvällningen och kan ta härliga promenader.

Solen blir vackrare i skymningen och myggorna har  gett sig ;-)

Inga kommentarer: