torsdag 10 februari 2011

Party Party!

Jag är partysugeeeen. Snoffsa upp sig, drick en god öl, stampa takten till ett bra band och träffa trevligt folk. Ska eventuellt försöka med att åka till Stala Bygdegård den 26:2 feb här, men det beror lite på tussans “stadie”. För i så fall blir det hennes första bortasovning hos sin farmor och farfar. Men hon är fortfarande gnällig när vi är där och kan plötsligt bli rädd för dem, så jag vet inte om vi vågar lämna henne..Vi får se..

Imorgon kommer min mamma ner, hon ska vara barnvakt när vi åker till Ullared. Det kommer nog gå kanon, av nån anledning är hon inte så rädd för henne, eller hennes sambo heller för den delen. Hon tycker t.o.m att han är kanonrolig. Lustig tjej.

Eventuellt, eller ganska så till 99% så åker jag med upp igen och stannar en vecka och tar tösen med mig, så får vi lite semester och se lite annat :-) Ska eventuellt rida mammas häst också. Så himla länge sen jag red, och med min balans så får mamma nog leda mig som på nån marknads-ponnyridning ;-)

Hittade en gammal partybild :-)

DSC00784 Så den bjuder jag på ;-)

 

Inga kommentarer: