fredag 7 oktober 2011

Yes, another…

En lista ska jag försöka mig på igen. jag brukar ju ge upp/glömma efter några punkter men ska försöka. Jag har hittat massor av listor och har kombinerat ihop en.

Dag 1: Fem saker om mig själv.

Dag 2: Fem saker jag tycker om.

Dag 3: Fem saker jag hatar.

Dag 4: Fem saker jag vill säga till världen.

Dag 5: Fem viktiga personer i mitt liv.

Dag 6: Fem saker jag inte klarar mig utan.

Dag 7: Fem favoritlåtar.

Dag 8: Fem saker jag aldrig glömmer.

Dag 9: En dag i mitt liv.

Dag 10: Bakgrundsbild på dator/mobil.

Dag 11: En ny sanning om mig.

Dag 12: Ett kort på något som jag vill ha just nu.

Dag 13: Fem kvinnor jag skulle vilja bjuda på middag (levande som döda).

Dag 14: Vad jag gjorde på denna dagen för exakt 5 år sedan.

Dag 15: Den finaste egenskapen hos min bästa vän.

Dag 16: En fundering jag hade idag.

Dag 17: Ett kort på min handstil.

Dag 18: En talang jag skulle vilja ha och varför.

Dag 19: Fem positiva egenskaper som andra säger jag har.

Dag 20: Fem negativa egenskaper som andra säger jag har.

Dag 21: Fem män jag skulle vilja bjuda på middag (levande som döda).

Dag 22: Mitt eget favoritcitat.

Dag 23: Fem bra böcker.

Dag 24: Fem bra filmer.

Dag 25: Fem favoritmaträtter.

Dag 26: Fem bilder jag tagit.

3 kommentarer:

Annie Sand sa...

Kanske man kunde få sno denna? :)

Lilly Lee sa...

Just Take It ;-)

Angelica sa...

Ah! En lista *Kopierar* =)