måndag 17 oktober 2011

Truth

Dag 11; En ny sanning om mig. Hur tolkar man denna då, nåt nytt jag kanske inte delat med mig av eller kanske en ny insikt för mig själv? Kanske lite både och. Jag är alldeles för kontrollerande. Mest av mig själv men även lite utav min omgivning. Jag håller stenkoll på mig själv och vad jag gör men måste även ha stenkoll på vad som händer runt mig. Vet egentligen inte varför, men har lite svårt att slappna av och bara låta saker vara. Skärpning!

 

Helgen var väl bra, synd att man inte kunnat må på bästa vis bara. Vi hade trevligt hemma också, men vi var uppe lite för länge och fick inte den där vilan vi hade planerat, barnlediga och allt, så man var ju trött iaf när man skulle hämta tussen..

I veckan fyller maken år, så det blir väl lite presentöppning och kaka till kaffet då ;-) Vi väntar med att ha lite bjudning närmare min födelsedag så slår vi ihop det. Tänkte ju ha kalas ihop i lite större stil, men vi har inte tid och råd med det, kanske nästa år när jag fyller jämnt ;-)

Jag har tyvärr inget spännande att komma med just nu så jag säger på återseende!

Inga kommentarer: