onsdag 12 oktober 2011

A Lot of Fun

Känns som att det är en hel del roligt planerat framöver! I helgen ska vi på ett födelsedagskalas, den 29:e blir det rock och sen funderar jag på ett trevligt arrangemang i Trollhättan i januari! Ska överlägga med gubben ;-) Sen blir det säkert lite i juletider med, och både jag och gubben fyller ju år så vi hinner nog med en del =P

Bara känslan av att julen närmar sig känns så bra! Jag älskar jul och allt som kommer med den! Mys, att få ge bort presenter, maten och pyntet.

Just nu letar jag efter skor som jag kan ha, har för närvarande inga svarta finskor att ha till klänning och kjol och hittar fasingen inga heller! Jag vill ha en fin sko, men måste de kosta över tusenlappen?? Jag lägger aldrig så mycket pengar på skor…

En svart sko, med rund tå, helst spänne och en bred låg klack, är det för mycket begärt.. Är det nån som har nåt tips, nån som vet vart jag kan hitta det?

Inga kommentarer: