onsdag 19 oktober 2011

Long Time Ago

Dag 13; Denna dagen för 5 år sedan. Ja exakt denna dagen kan vara svårt, har bläddrat bland gamla bilder och jag har lite dåligt ordning bland mina digitala bilder från den tiden, det är lite blandat men det finns en hel del från just OKTOBER, så det blir en liten sammanfattning av den månaden 2006 då alltså. Det var under ett år jag började få känningar av min MS, utan att bry mig om dem. Jag ändrade utseende typ 4ggr. Klippte, färgade, blekte ur, färgade igen och klippte till slut till nåt som liknar det jag ännu har idag. Jag bodde i en annan del av Sverige. Jag mådde dåligt och livet kändes som ett enda kaos med en enda stor identitetskris. Mammas katt och även min första, gick bort i cancer. Hade avslutning på homeopatskolan med en vän jag håller kärt än idag :-)
DSC05760 DSC05674 skolabla 012 dörren

Inga kommentarer: