lördag 15 oktober 2011

A Normal Day

Dag 9; En dag i mitt liv. Jag tänker på en vardag hur den brukar att se ut, men så är den ju rätt trist.. men det är ju mitt liv så ja här är den; Ca kl 0730 vaknar med tösen och matar med välling framför nyhetsmorgon. Ca kl 09 får jag i mig lite frukost, oftast gröt. Sen vid 10 åker vi ner till öppna förskolan och spenderar ett par timmar där med lek, sång och fika. Sen kommer vi hem,äter lunch, hon sover ca 2-3 timmar och jag dricker kaffe, surfar,slöar och ringer samtal. Sen börjar jag med middag och har en liten tjej hängandes i byxbenet samtidigt som jag skär lök, typ ;-) Gubben kommer hem, vi äter middag, dricker kaffe och busar med tösen, fixar lite med huset och slappar. Badar tösen vid 19, sen blir det välling och nattning, det tar gubben, jag ser på tv och fikar lite, oftast te och hårdmacka. Slöar vid tvn till kl 22-23, sen lägger jag mig och läser en timma tills jag kan somna..och ja sen kommer nästa dag ;-)

Inga kommentarer: