torsdag 27 oktober 2011

Music

Har varit i en sån där musiklös period igen. Har väl haft lite annat att tänka på kanske, inte haft lust att lyssna inte lust att hitta nytt. Annars så brukar jag vara i ständig jakt på nytt, annorlunda och energieggande :-) Men idag så har jag lyssnat lite iaf på det jag har, och tyckt att det vart skönt! Tösen är hos sin farmor och far far för att jag ska vila ordentligt idag. Och det har jag gjort, sov till dryga kl10 och sen legat på soffan, druckit kaffe och tittat på dålig tv. men jag var tvungen att dammsuga lite också ;-) Me jag borde inte för nu är jag däckad igen med världens skallebank. Man borde lära sig, men nä.

Jag bjuder därför på lite blandad kompott. Lite har jag kanske delat förr men det struntar jag i, lite goa låtar vilket som!

  

 

 

 

 

Såååå grym låt som jag älskar. älskar, älskar.

Inga kommentarer: