fredag 7 oktober 2011

Friiidaaay

Älskar fredagar. Även om jag är arbetslös, mammaledig, sjukskriven eller jobbat hela veckan, så är fredagskänslan helt underbar. Lite pirrigt sådär! Man vill äta lite gott, slappa vid tvn och planera helgen.

Apropå det så ska jag eventuellt på en barnloppis imorgon, få se vad man hinner/orkar. Just denna brukar vara så packad med folk att det tar udden av det roliga tyvärr..

Postar en låt som jag lyssnat på en del i det sista! ha en trevlig helg nu!

 

----

Dag 1: Fem saker om mig själv. – Jag kan inte ta kritik, av nån sort. Obekväm med den goda och besvärad av den negativa.  Jag följer inga tv-serier. Jag vill gå fotoutbildning för att lära mig fotokonsten och kanske få jobba med det. Jag sitter alltid på tvären när jag sitter vid datorn. Jag sover med strumpor :-)

-----

1 kommentar:

Lady Thirty sa...

oj, sover med strumpor...det klarar inte jag :) känner mig kvävd på något sätt.

ja det är verkligen härligt med fredag! hoppas att du får en trevlig helg!