torsdag 1 september 2011

Yes Yes Yes

Rörläggaren är färdig!! Nu är det bara lite småpill kvar som är upp till oss att fixa, men nu går det att bada, duscha, tvätta och kissa ;-)

Är så jäkla glad, jag tog premiärduschen igår och det var så skönt! Vi funderade lite om vårt vattentryck skulle vara tillräckligt till duschen, men det var perfekt!

Tyvärr så fick vi inte använda toaletten på ett dygn då den var limmad i mattan, så det blev kisshink inatt.. mindre skoj, men idag är det helt ok .

Kommer lite bilder senare.

Idag var det första tandläkarkontrollen för tussan, och det gick super. Sköterskan var så bra att jag kände att jag ville boka tid också. Jag har nämligen tandläkarskräck och det var 6-8 år sedan sist..(skäms). Men det var ett halvårs väntetid, så jag får väl se då när det blir.

Bjuder på en bra låt, en som jag lyssnar på ofta när jag är glad!

Inga kommentarer: