fredag 9 september 2011

AGAIN

En lista. Igen. Hehe. men de är ju så roliga! ;-)

Nämn något som gjorde dig glad i går:  Att min dotter somnade gott på kvällen..

Vad gjorde du kl 08 imorse: Jag satt med tösen i soffan och hon åt välling och jag såg på tv

Vad gjorde du för 15 min sedan: La tösen för lunchvilan.

Det sista du sa högt: “Men du haaar ju mat!” Till min ena misse som gnällde väldigt.

Det senaste någon sa till dig: Om vi räknar bort tösens mammarop, så var det igå kväll när mannen sa God natt!

Vad har du druckit idag: Inget än, men det blir strax kaffe

Vad var det senaste du åt: lite nötter.

Vad var det senaste du köpte: Hm..det var nog lite mat på Citygross.

Vad är det för färg på din ytterdörr: Äckelbrun

Vad är det för väder hos dig nu: Faktiskt sol! men lite kallt.

Godaste glassmaken:  mm POLKA!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja

Drömmer du mardrömmar: ja rätt ofta tyvärr.

Trivs du med ditt jobb: Mitt nuvarande  jobb är ju att vara mamma och jag trivs som fisken även om man vill ha fler raster ;-)

Favoritklädsel: Mjuka sköna jeans med en skön kofta till.

 
Favoritlåt just nu: Oh vad svårt..men den jag lyssnar på rätt ofta nu kommer sist i inlägget..

Vad ser du om du tittar till höger:Vardagsrummet, med massor av leksaker utspridda över hela golvet.

Vad gör dig glad just nu: Solen och att tösen sover bra.

Vad ska du göra härnäst: Göra kaffe och plocka undan i köket.

 
Höger- eller vänsterhänt: högerhänt.
Humör just nu: Trött, men glad

Favoritgodis: Oj svårt, gillar det mesta även om jag inte tål socker så bra. Choklad är super gott, eller nån typ av mint!

Kläder just nu: hehe, ja utslitna svarta leggings och ett linne, mina sovkläder ;-)

Höstplaner:Mera byggnation på huset samt en Ullaredsresa!

 
Hur många kuddar sover du med:Minst tre, men är inte nöjd endå, vill ha massor och de ska vara mjuka och höga..

Spelar du något instrument:Ja jag har spelat trummor och gitarr, men nu var det så längesen att jag nästan glömt av hurman gör.. och trummor kan jag inte rent fysiskt spela längre.


Morgon- eller nattmänniska: Kväll. Zombie på morgonen och det tar till typ 17 innan jag blir pigg och kan hålla igång länge men väldigt trött in på småtimmarna.

Vad är viktigast för dig: Trygghet, hälsa och kärlek.

Är du kittlig: Njae..

Snarkar du: Nej, men om jag druckit mycket alkohol och är väldigt trött då kanske

Stjärntecken: skytt.

Äckligaste insekten:Fästing. Fast det är ett spindeldjur tror jag,,. 

Längtar du mest efter just nu: Lite egentid och en sovmorgon.

--------------------------------------------

2 kommentarer:

Trasdockan sa...

Är det ok om jag lånar den här, den var skojjig!
Kramis

Lilly Lee sa...

hehe ja låna på du =P