måndag 26 september 2011

Neighbours

Här ska grannarna spränga i veckan.. känns liite olustigt men det ska väl gå bra. De ska gå spränga bara 40m från vårat hus, så jag hoppas att det inte blir några större smällar.

så på onsdag ska de hit och besiktiga huset och sätta in en sån där mättare som mäter vibrationer.

Lite oroande eftersom fönstret vi satte in i helgen är precis mot där de ska spränga…hm..

Helgen var iaf väldigt trevlig, jag och min mamma tog med tösen ut i skogen och vi plockade en massa svamp! Jag trodde inte vi hade så mycket i skogen här vid oss, vad fel jag hade! Sen är dte väldigt skönt att få med sig lite sällskap ut, jag orkar aldrig själv, så det var härligt att komma ut! Sen så fick vi ju in fönstret också! Nu är det bara spackling, målning och foder som ska bli klart inne!

 

IMG_6763 IMG_6737

Inga kommentarer: