onsdag 14 september 2011

Better Day

Ja det blev bättre framåt kvällen igår, men jag var så trött att jag drack 3 koppar kaffe och åt godisrester sen helgen ;-) Fungerade ett tag, meninte länge ;-)

Fick sällskap till slut iaf, mina svärföräldrar! De har aldrig varit i Ullared så de tänkte ta det som en semestertripp och hänga med! Jätteskoj! Jag har nog världens bästa svärföräldrar!

Lite så tror jag inte de vet vad de begett sig in i ;-) Men de kanske tycker det är skoj!

Idag är det fortsatt grått och blåsigt men mycket lugnare. Så idag kanske vi kommer ut lite iaf.

Har lite planer iaf framöver, ska bl.a på “klänningskväll” hos Trailer Träsh! Prova klänningar och umgås med lite folk, det ska bli skoj! Ev så blir dte nån rockkväll också, får se!

Nu ska jag fortsätta att leka med min dotter..hon kräver min fulla uppmärksamhet dygnet runt, jag väntar till den dagen hon kan sitta med en leksak och leka lite själv i 10 min så man får nåt gjort…

Inga kommentarer: