söndag 18 september 2011

Hard To Handle

Tösen är lite gnällig och besvärlig just nu, så det gör ju inte mitt trötta sinne piggare direkt, men samtidigt är hon jättemysig med kramar och pussar hela kvällar igenom. Så det går väl på ett ut ;-)

Har kommit överrens med mina svärföräldrar att de tar henne en gång i veckan så jag får sova ut och göra sånt jag tycker behövs, tex städa eller handla eller bara slappa för mig själv. Det kommer bli jättebra, jag är så dålig på att dels be om hjälp, och sen också att se till vad JAG behöver..

I Helgen så har vi pysslat och grejat och varit på födelsedagskalas, mycket trevligt! Massa god mat och få umgås med lite folk, inte fel.

Nu är det fönsterprojektet som står för dörren, ska få in ett fönster i vardagsrummet, vår s.k “bunker”. Så nu ska man väl slippa gillestugekänslan och få lite ljusinsläpp istället.

Känner mig supertrist somm bloggare just nu, men det blir väl bättre vad dte lider, just nu är jag sjukligt trött och kämpar med vardagen, så vissa saker prioriterar man bort…

Ha det så gott allesammans…jag återkommer när jag kommer på nåt vettigt att skriva om ;-)

3 kommentarer:

Lady Thirty sa...

bra att de vill hjälpa till så att du får lite gjort och även ta det lite lugnt :)

kat sa...

Jag vet precis hur de är!
Har svårt för samma saker...
Tyvärr kan inte svärmor eller min mor ta lilleman för de är lite sjukliga...

Lilly Lee sa...

ja jag är väldigt tacksam över hjälpen!
Som sagt, inte alla som har möjligheten att få lite "ledigt"!