måndag 5 september 2011

Not My Day

Nej inte min dag idag. Är förkyld av nån knepig variant och mår apa. Illamående, yrsel, snuva, hosta med rossel i lungorna och täta toalettbesök..hmr.. ja säkert mycket intressant info ;-)

Nej orkar knappt nåt alls, tur min söta dotter ville sova ett tag nu (inne på timme nr 2) och att det spöregnar ute så man inte behöver gå ut heller ;-)

Om det är såhär imorgon med får jag nog ringa efter mina svärföräldrar så får de passa tösen medan jag vilar, detta går inte. Hade velat åka på öppna förskolan idag, men det orkar jag absolut inte, vill inte smitta nån heller för den delen.

Spelar en bra låt så kanske det känns bättre..

1 kommentar:

messan sa...

Vad trist! Jag hade nåt konstigt förra veckan, ont i huvudet, sprang på toa och yrslig och illamående...kanske nåt skumt virus?

Krya på dig och vila!
Kram