torsdag 2 september 2010

Where Does It Go?

Tiden flyger iväg, man hinner inte blinka till förren det gått ett par timmar till. Jag inner inte äta, duscha eller ens tänka på vad jag borde göra.

Lever i en bubbla där inget annat än jag och min dotter existerar.. Jag tycker bara jag hunnit mata henne så är det dags igen, och när jag tycker att det finns lite tid, ja då är hon ledsen och måste få lite tid i sin mammas famn..

Hoppas man får in lite rutin snart så man kan slappna av lite, just nu så är man som på spänn hela tiden, redo att ta nästa steg.

 

I helgen kommer min mamma på besök och det ska bli så himla trevligt! Nu när man blivit mamma själv så vill man visa upp det man åstadkommit ,liksom “titta här vad jag lyckats med!”

Nej lite bra musik får det allt bli! Ha en underbar dag, underbart soligt och skönt idag!

Inga kommentarer: