onsdag 15 september 2010

The End

Ja nu får jag sluta amma det lilla jag gjort. Pratade med sköterskan på MSmottagningen och jag ska få komma in och få kortison imorgon. Har ju trasslat med amningen i 2 mån snart och när det precis verkar ha släppt lite och hon har börjat att ta bröstet, ja då åker jag på skov..tyyypiskt.

Men i det stora hela så är det väl bättre att hon har en pigg mamma än att hon får bröstmjölk, jag får väl vara lite ego där. Att det endå är bättre att JAG mår bra.

Läkaren hade tydligen sagt att om jag sa att det var ett skov så var det nog så, att jag inte ringde i onödan, att jag var en tålig kvinna ;-) haha det var ju kul att höra, fast samtidigt så är det ju lite dumt, jag ringer oftast alldeles för sent också, jag har ju känt mig kass nu ett par veckor.

Så nu blir det 3 dagars dropp, suck, lite tjatigt och tråkigt att det skulle komma nu, men vad gör man, kan ju inte annat än ta skiten och hoppas på att kroppen blir lugn ett tag.

Sen ska jag få komma in och göra magnetröntgen och sen blir det Tysabri! Den lite starkare och bättre medicinen, så den hoppas jag på nu då!

1 kommentar:

Daniel sa...

Tråkigt med skov, hoppas kortisonen gör susen.
Tycker du har en bra inställning till ms-skiten, det kommer man långt med ;)